יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

תכנון אינסטלציה סניטרית – מקצועיות בשטח

כשנכנסים לבית או לבית עסק חדש, חשוב מאוד לתכנן מראש את מיקומן של מערכות האינסטלציה, על מנת שניתן יהיה ליהנות מתפקוד תקין ויעיל שלהן לאורך זמן. על מנת לעשות כן, מומלץ לפנות אל מומחים בתחום של תכנון אינסטלציה סניטרית, וליצור מיפוי מדויק של מיקום המערכות והצנרת החיוניות לתפעול תקין של המקום.
מ.פ.ה מוצרי אינסטלציה ייחודיים מביאה לכם את כל המידע הדרוש על מנת לבצע תכנון שכזה, ותשמח להעמיד לשירותכם את הידע ואת המקצועיות של אנשיה, כמו גם את המוצרים האיכותיים ביותר שיהוו חלק בלתי נפרד ממערכת האינסטלציה שלכם.

אינסטלציה


מה כולל תכנון מערכות אינסטלציה?


נספח סניטרי – תוכנית אינסטלציה שאותה יש להגיש למחלקת הביוב והמים בעירייה או במועצה המקומית על מנת לקבל היתר בנייה. נספח זה נדרש בעת הקמת בית חדש, ביצוע תוספת בנייה, הוספת בריכת שחייה לשטח או חיבור של המבנה לקו חדש של ביוב. בחלק מהמקרים יש להגיש את המסמך גם למכבי האש ולמשרד הבריאות.
תוכנית עבודה מרכזית – יש להכין תוכנית עבודה המפרטת את כל מערכות הניקוז שיוקמו בשטח (פנים וחוץ כאחד), כמו גם את מערכות אספקת המים לצריכה פנימית (אמבטיות, מטבחים, מרתפים ועוד). יש לוודא שהצנרת מותקנת על ידי איש מקצוע מומחה ושניתנת לכם תעודת אחריות בעבורה. התקנת מערכות מים חיצוניות כגון ברזי השקיה, בריכה וכד' תתבצע רק  בסיום ההתקנה של המערכות הפנימיות.
תכנון מיקום והתקנה של מערכות סולאריות – תכנון אינסטלציה סניטרית כולל גם התייחסות למיקומו של דוד השמש או החשמל וליחידות דיור נפרדות – אם קיימות בשטח.
תוכנית למחזור מים אפורים – במקרה בו מעוניינים לבצע מחזור של מים אפורים לצורכי השקיה, יש להכין תוכנית מדויקת מראש ולבצע את העבודה על פיה.

מ.פ.ה לשירותכם


אם אתם צריכים המלצה אודות אנשי מקצוע מנוסים שיבצעו עבורכם תכנון אינסטלציה סניטרית בצורה מקצועית ומדויקת – הצוות שלנו ישמח לספק המלצות טובות במיוחד. בנוסף, אצלנו תוכלו למצוא את כל אביזרי האינסטלציה הנדרשים לצורך הוצאת התכנון לפועל, כאשר אנחנו מחויבים לכך שאתם תקבלו את הטוב ביותר.
כל המוצרים שתמצאו אצלנו מיוצרים על ידי החברות המובילות בתחום ומגיעים אליכם באחריות מלאה.


לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירות או מוצרים חייגו 9040820 – 03 ונשמח לעמוד לשירותכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה