יום ראשון, 27 באוגוסט 2017

הסכנות ברכישת אביזרי אינסטלציה מחו"ל

הסכנות ברכישת אביזרי אינסטלציה מחו"ל

יש מוצרים שרבים מאיתנו קונים בחו"ל כמו למשל בגדים ואפילו מוצרים שונים לבית, אך בדרך כלל לא מדובר במוצרים שאנו עושים בהם שימוש חשוב אלא שימוש עזר כמו למשל תבניות אפייה או מוצרים מגניבים שהופכים את החיים ליותר קלים, אם כי לא הכרחיים. אביזרי האינסטלציה לא עונים לקטגוריה הזו כיוון שמדובר באביזרים חשובים ביותר שקשה מאוד לחיות בלעדיהם. אביזרים אלו חייבים להיות איכותיים, חזקים ועמידים ולמעשה ברכישה שלהם מחו"ל אתם לא יודעים אם תקבלו חתול בשק.

לא תדעו אם המוצר איכותי ומתאים

אחת הבעיות הברורות ביותר ברכישת אביזרי אינסטלציה מחו"ל היא שאתם לא באמת רואים את המוצר שאתם מזמינים. גם אם תגיעו לחנות בארץ עם מוצרי אינסטלציה רבים ותראו דגם מסוים ולאחר מכן תזמינו אותו באינטרנט, אתם תגלו מהר מאוד שמה שקיבלתם לא בטוח תואם. אביזרים אלו צריכים להתאים בצורה מדויקת למקום אליו אנחנו מייעדים אותם כאשר האיכות שלהם צריכה להיות הפרמטר העיקרי בבחירה. אי אפשר לבדוק את הציפויים ואי אפשר לבדוק את החיבורים בהזמנה באינטרנט ולמרות שיש מושגים כלל עולמיים שנועדו להקל על בחירה, מומלץ לקנות באופן פרונטלי.

מוצר שנהרס אחרי כמה חודשים

גם אם זה הרגע קיבלתם את החבילה שלכם מחו"ל, אתם לא יודעים מה יעלה בגורל האביזר שקיבלתם בעוד כמה חודשים. מוצרים רבים לא איכותיים כמו שהם נראים לנו בתמונות דו ממדיות באינטרנט וכשאנחנו רוכשים אביזר אינסטלציה בלי לחוש אותו אנחנו יכולים לקבל ציפוי דק לחלוטין למרות שבאופן רשמי הוא מצופה נירוסטה או כל חומר עמיד אחר. קל מאוד לתעתע באנשים באתרי האינטרנט ודאי כשמדובר במוצרים זולים מסין ולכן וכדי למנוע החלדה של הברז או הצינורות אחרי זמן קצר, מועד רחוק אחרי הרכישה, את הקניות שלכם תשמרו לחנויות בארץ.

המוצר התקלקל? המירוץ אחר האחריות והתיקונים התחיל


עוד בעיה נוספת ברכישות אביזרי אינסטלציה באינטרנט היא שירות התיקונים וההחלפה שנהיה בעייתי יותר. אם התמזל מזלכם אתם תוכלו להחליף את החלק או האביזר אך זה יצריך מכם שליחה שלו והמתנה של מספר ימים ארוכים ולעתים שבועות עד שהחלק יוחלף, זאת במידה ותהיה לכם תלונה לגביו או שהוא כלל לא יתאים. במקרים אחרים, תישארו ללא אחריות וללא יחס מצד המוכר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה