יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

כמה נצטרך לשלם על השיפוץ שלנו

הגיע הזמן לשפץ ולחשב את התקציב

שיפוצים היא תקופה לא פשוטה אך היא ההתחלה של התחלה חדשה. היא זו שנותנת לנו אווירה שונה בבית או בעסק ולא משנה מה אתם משפצים או כיצד, חשוב להיערך נכון. ההיערכות צריכה להיות בעיקר כלכלית והתנהגותית כאשר תצטרכו לחשב היטב את כל ההוצאות שיהיו לכם בזמן השיפוצים כאשר חשוב לקחת בחשבון את הכול מהכול, כולל זמן ההיעדרות שלכם מהעבודה, זמני ההתעסקות והתכנון, תקלות שיכולות לקרות והוצאות נוספות כמרווח ביטחון.

המחיר תלוי בסוג ובהיקף השיפוץ

כדי לחשב את מחיר השיפוץ תצטרכו להבין בעצמכם מה בדיוק אתם רוצים לשפץ ומה התקציב שלכם. החלפה של אביזרי אינסטלציה לפעמים כוללת רק החלפה של החלקים החיצוניים ולעתים כוללת שינוי של התשתית והתקנת צינורות חדשים. תשתית החשמל גם היא יכולה להשתנות כדי להוסיף נקודות חשמל שונות וגם שינוי של הקירות, מריחת טיח וצביעה מחדש תעלה לכם יותר כסף מאשר שיפוץ נקודתי. במידה ואתם משפצים כדי לפתור בעיה מסוימת התקציב לא תמיד ניתן לשליטה באופן מלא כמו בשיפוץ לצרכי שינוי אווירה ושיפור המקום.

סקר שוק יכול להוזיל אלפי שקלים

סר שוק הוא הדבר הטוב ביותר למי שרוצה לחסוך בעלויות. אם אתם רוצים לדעת כמה תשלמו עבור השיפוץ שלכם חשוב מאוד לבדוק היטב בין כמה בעלי מקצוע וכמובן אסור להתפשר על האיכות. בימינו כל אחד יכול להיות שיפוצניק ולכן חשוב מאוד לבדוק את ההסמכה, ההכשרה והעבודות הקודמות שאותה חברה או אותו שיפוצניק ביצע ואם אתם מוצאים מחיר זול מאוד, תמיד תבדקו מדוע המחיר כזה ואל תתפתו במהירות. סקר שוק יכול להוזיל לכם מאות ועד אלפי שקלים החל מהצעת המחיר הראשונית ועד בחירת אביזרי אינסטלציה חדשים.

מועד השיפוץ יכול להשפיע


במידה ואתם מעוניינים לשפץ ואתם עוד בשלב הראשוני של ההחלטה, כשהיא רק מתגבשת לרעיון מוחשי, השיפוץ יעלה לכם מחירים שונים בכל מועד בשנה. אם תרצו לשפץ בחופשת הפסח תדעו שחלק ניכר מעם ישראל משפץ עמכם ולכן המחיר יהיה גבוה יותר. אם הנוחות פחות חשובה לכם והזמן גמיש יותר, שיפוץ במועדים אחרים יהיו זולים יותר. סוג השיפוץ גם משפיעה על העונה כאשר צביעה תתייבש מהר יותר בקיץ לעומת שיפוץ פנימי של התשתית שבחורף תהיה זולה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה